lørdag den 20. november 2010

Zoo og nu må Naja tage sig sammen og tage sig tid til at blogge!

Puha livet suser forbi lige nu... der er sket meget siden sidst, og tro ikke jeg har glemt jer derude, for det har jeg bestemt ikke. Der har været mange ting... eksamen, ny tand opsat, masser af læsning.... og generel vintertræthed..
Men da vi havde modulpause var jeg i zoo med en god veninde fra studiet :-) Det var bare så hyggeligt....

Er den ikke bare sød, har aldrig set den i zoo før, men der var ikke så mange mennesker, så den valgte at komme frem( Undskyld det lidt dårlige billede, men den fes simpelthen rundt):-)



Louise viser hvor høj hun er :-)



Giraffen med den store abduktion(lidt skadet er man vel som fysioterapeut!)



Mærkelig lille fætter! :-)


Lille bitte søløve :-)


pip!


Smuk!


Søkoen!


kongepingvin!


hygge i løvefamilíen!



Os!





Har forresten fået verdens sejeste plante af min mor :-)


Nå det var lige lidt billeder fra zoo :-) I aften skal vi ind og se harry potter, og det glæder jeg mig til! Jeg skal lave karrysuppe med ferskner og rejer i aften, mm det er lige mad til når det er koldt og vådt udenfor! Hvad får i andre weekenden til at gå med?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar