mandag den 20. september 2010

snøft!

I dag er jeg syg... øv! Har simpelthen så ondt i halsen at det gør ondt når jeg bare trækker vejret! Nå men nok med tuderi, må se om jeg så ikke kan få lavet noget fornuftigt herhjemme når jeg nu er her alligevel, og mon ikke man stadigvæk kan bage og lave mad alligevel...? Jeg vender tilbage senere i dag med billeder fra bagning og madlavning i går samt evt. nogle fra i dag. Og så vil jeg lige spørge jer derude om noget, hvad spiser i til morgen mad, er altid i krise omkring det!? Vil gerne høre det hvis i har nogle gode ideer! :-)

1 kommentar:

  1. Jeg er begyndt at spise havregrød med frugt på hver morgen. :) Jeg synes, det smager rigtig godt, hvis man putter den rigtige mængde salt i og især banan og appelsin er godt ovenpå. (Og så er det kaloriefattigt! Yay!)

    SvarSlet