søndag den 13. februar 2011

Graviditet og venten på forår!

Føj hvor er jeg altså bare klar til at det bliver forår.. har købt den fedeste cykel i går og jeg skulle jo gerne nå rigtig mange ture på den inden maven for alvor kommer i vejen...Graviditeten har gjort at jeg har været umådeligt træt, og kan mærke min krop trænger til sol, lys og forår... Andre der har det sådan?
I får lige et billede af min fede cykel.. fik kørt en lille tur på ca 10 km i solnedgangen i går... og det var bare skønt!
Håber at I alle har haft en skøn weekend!

2 kommentarer:

  1. Uhh, du er ikke den eneste, der venter på foråret..

    Det er da dejlig for dig, at du har fået lidt mere energi. Lyder dejligt med en cykeltur i solnedgangen.

    Tillykke med den nye cykel :)

    De bedste hilsner fra
    Anita
    http://livogmad.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Jeg har det også sådan! Men nu er vinteren jo desværre vendt tilbage, og det gør jo ikke tingene nemmere!

    SvarSlet